Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

TAGUJĘ

 

Kilka słów, które mnie zobrazują...


...albo kilka obrazków, które mnie opiszą;)

 
 
Jakiś czas temu otrzymałam zaproszenie do zabawy od POTWORY WÓZKOWEJ 

Reguły zabawy:

 
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei- inicjatorki tagu

2. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)

3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).

4. Otaguj 7 osób :)

Pytania (przetłumaczone z niemieckiej wersji TAGU)
 
Codziennie widzisz...
 
 
Ubranie, w którym "mieszkasz" 

 
Ulubiona pora dnia 
zdjęcie z sieci

Coś nowego...
tkaniny;) 
 
 
Właśnie tęsknisz za...
wypadem we dwoje;)
 
Piosenka, która za Tobą chodzi...
Rodrigez "Sugar man"
 youtube.pl
 
Nagłówek twojego tygodnia to:
morderstwo na mojej ulicy;(
Śmierć 20-latka 
 zdjęcie z sieci
 
Najlepszy moment tygodnia
zdjęcie z sieci 
 
Kim chciałaś/eś być jako dziecko?
 
 obrazek z sieci
 
Nigdy nie rozstajesz się z ...
 
 
Co można znaleść na Twojej liście życzeń?
Lendrin Cool w druku;)
 
 
Twoja miłość od pierwszego wejrzenia...
 
 
Coś, co robisz przez cały czas
obrazek z sieci 
 
Zdjęcie tygodnia?
 
obrazek z sieci
 
Ulubione słowo/wydarzenie
zdjęcie z sieci 
 
Najlepszy moment roku...
Walentynki
 
 
Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić...

Typuję następujące osoby:

greeneyekitty22
bee
peggy brown
fraglesik
hordubal
ilonusek
peacock

Zapraszam;)











6 komentarzy:

  1. Jejku, to jest trudne zadanie.Musze pomysleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEŻ DŁUGO MYŚLAŁAM...CHYBA Z 2 TYGODNIE;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie odpowiedziałaś;) Juz podoba mi się ta zabawa;)) Jak znajdę chwilkę czasu to na pewno odpowiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI...SPORO CZASU TO MI ZAJĘŁO;) ZABAWA JEST ŚWIETNA I MOŻNA SIĘ LEPIEJ POZNAĆ;)

      Usuń
  3. DZIĘKI...U CIEBIE TEŻ...ZWŁASZCZA SŁOŃ BYŁ KOZACKI;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy:)) ....ciekawe, ciekawe....cudne ma oczka Synuś:))

    OdpowiedzUsuń