Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

HORROR ;)

Dziś kilka słów o serialach, które śledzę.
Ci co mnie znają wiedzą, że co jak co...ale dobrego horroru to sobie nie odmówię. Zatem serial-horror..to miód na moją duszę!
 
American Horror Story - sezon 1


Tu znalazłam wszystko to, co najbardziej cenię sobie w horrorach. Nawiedzony dom, pełen wachlarz różnorodnych duchów, intrygi, pokusy i tajemnice! Rewelacja;)




Dodać należy, że fenomenalnie zagrała w nim Jessica Lange. To właśnie ona występuje w obu sezonach AHS, chociaż gra zupełnie inną postać.
 
American Horror Story - sezon 2
 
W drugim sezonie wciela się w postać siostry zakonnej, pracującej w szpitalu psychiatrycznym. Tu właśnie umiejscowiona została akcja serialu;)


Szatan, psychole, mordercy i sadyści. Do wyboru do koloru..oczywiście dla kogoś mało brzydliwego;)

 
 
666 Park Avenue
 
 
 
Każdy, kto zamieszka pod tym magicznym adresem, może liczyć na to...że spełnią się jego najskrytsze marzenia. Jednak nadejdzie taki czas, kiedy zaciągnięty dług trzeba będzie spłacić;)
 
 
 
Jednym słowem walka dobra ze złem. Lekko demoniczny, tajemniczy i zaskakujący.
 
Zemsta
 
 
Serial jest jak najbardziej realistyczny...nic z horroru. Natomiast ilość niedopowiedzeń, tajemnic, życiowych przepychanek i chęć zemsty głównej bohaterki sprawiły, że śledzę serial z zapartym tchem;)


Dodatkowy plus za ładnych aktorów, ładne wnętrza, ładne ciuchy;)

 
(wszystkie zdjęcia znalazłam w internecie i nie są one moją własnością;))
 
Polecam i zmykam zalukać jakiś filmik;)
 
 

2 komentarze:

  1. Z wszystkich tych seriali oglądam tylko "Revenge"... Jest boski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go obecnie magluję..kończę pierwszy sezon...rewelacja;)

      Usuń