Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

MAGNOLIENRINDE

Czar zabawek ;)
 
Ostatnio połknęłam "szyciowego bakcyla". W sprzęt już się zaopatrzyłam....teraz dumam nad wyborem tkanin.
 
W tym temacie między innymi z pomocą przyszła mi Sylwia, publikując na swoim blogu bardzo ciekawy post o tkaninach zabawkarskich

 
Jednak to, co najbardziej zachwyca mnie na blogu to wspaniałe, ręcznie wykonane zabawki
Sylwia bardzo precyzyjnie odszywa przeurocze owieczki;)
 


 
 Wesołe autobusy



 
słoniki;)
 

 
oraz wiele innych, pięknych zabawek, które zobaczyć i zamówić możecie na jej stronie TU ;)
 
Oprócz zabawek dla najmłodszych, można również zamówić coś dla siebie;)
 

 
Bardzo polecam, ponieważ wszystko co proponuje Sylwia jest rewelacyjnie i precyzyjnie odszyte. Dodatkowo...jest bardzo miłą osobą;)
 
Na koniec mój ulubieniec;)
 
 
Wszystkie zdjęcia są własnością Magnolienrinde. Zostały mi użyczone, za co bardzo dziękuję;)
 
 
Polecam ;)
 

3 komentarze:

  1. O tak, zwłaszcza autobusy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko, czerwienię się... Ale tu miłych słów padło:) Dziękuję i cieszę się, że tak bardzo podoba Ci się to, co tworzę:))) To naprawdę motywuje do dalszego szycia:) Czekam też na Twoje prezentacje. Nie daj maszynie ostygnąć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Takie słowa padły...bo podziwiam!!! Ja dziś siedziałam cały dzień nad kartkami na Walentynki...będą w poniedziałkowym poście. A teraz kolejny wieczór siedzę i próbuję zdecydować się na jakieś tkaniny...oczy mi się wypalają;) Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń