Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

JAKA JESTEM...

Tym razem troszkę o mnie. Poznacie mnie bliżej ;)

1. Co uwielbiam?

Modne dzieciaki ;)



Zdjęcia użytkownika FB True Star ;)
 
2) Jaka jestem w kuchni?
 
Mniej więcej...taka ;)
 
Zdjęcie użytkownika FB Wiedza Zbyteczna ;)
 
 
3) Czego nie robię jak piję?
 
Nie latam ;)
 
 

Zdjęcie użytkownika FB Kobiety bez serca ;)
 
4) Co robię codziennie?
 
- piszę...
 
o Hance i jej zmaganiach z macierzyństwem. Możecie przeczytać w każdy wtorek TU
 
 
 
 
 O Lendrinie Coolu....bajkę która zawładnęła sercem moim i Maksia. Możecie swoim pociechom czytać w każdą środę TU
 
 
.....kilka książek zaczętych...nieskończonych...czekających na swój czas ;) oraz jedna szczególna...jeszcze w mojej głowie.
 
 
6) Co jeszcze robię?
 
Staram się wychować Maksia na porządnego człowieka ;)
 
 
 
oraz scrapkuję....;)
 
 
7) Co mnie śmieszy?

...to...

 


 Udostępniane na FB..źródło..nieznane
 
 
 
 THE END

7 komentarzy:

  1. Z ciastem do pizzy u mnie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gotowanie pozostawiam bardziej odpowiedzialnym...;)

      Usuń
  2. Prawdziwa artystyczna dusza.Ja nie mam talentu do scarpowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz inne talenty! O których właśnie napisałam ;) Poza tym ja mam niedowład ortograficzny. Stawiam przecinki,,,,,wszędzie,,, gdzie się da;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pomyśl nad założeniem bloga scrapkowego, na Maksym Design się troszkę gubią Twoje prace, a są naprawdę ładne i chętnie pooglądałabym więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę dłuższą chwilkę to tak zrobię;) Teraz scrapbooking jest w każdy poniedziałek;)

      Usuń
    2. aaa....Twoje ostatnie zaproszenia są rewelacyjne!

      Usuń