Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

KASIA HAND MADE


Hand made clothes

Moje postanowienie noworoczne ... Chcę nauczyć się szyć!
Starannie, prosto, ciekawie...a kto jest moją inspiracją? KASIA, autorka rewelacyjnego bloga o modzie hand made !!!!





Na blogu www.alicjahandmade.blogspot.com możecie podziwiać dzieła Kasi, ale również uczyć się szyć. Kasia bowiem często pokazuje w jaki sposób wykonać coś ciekawego;) 



Myszka Mickey



Świąteczna poduszka


Na stronie Kasi oprócz fajnych pomysłów na niebanalne ubrania, można podpatrzeć świetne pomysły na dekorowanie mieszkania.



Dodać muszę, że Kasia nie pracuje sama. Ma dwóch, równie zaangażowanych pomocników;)





Kończąc, nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować Kasi talentu, a wszystkich odwiedzającym mojego bloga zaprosić do kolorowego świata Kasi HAND MADE CLOTHES.
 
Polecam;)

3 komentarze:

  1. Ooo, super, już lecę oglądać. Jestem beztalenciem w szyciu i to się już raczej nie zmieni, ale lubię patrzeć na fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń